FANDOM

Witajcie w Chaotyczcznym Mieście !!!
Sezon 1 , Odcinek 01
Premiera

Kanada.png 08.07.2015

Premiera Usa.png 20.04.2015
Premiera Poland.png 10.07.2015
Wyzwanie Brak
Nagroda/y Brak
Zwycięzca/y Brak
Wyeliminowana/y NIkt
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Brak
Następny
Witajcie w Chaotyczcznym Mieście !!! *02

Czternastu zawodników przyjeżdża do tego Miasta ! + wraz z jedną osobą z starej grupki:(Wiktoria) Opowiada panujący tu zasady .

Fabuła :

Odcinek rozpoczyna się gdy Prowadzący opowiada kogo przywitamy w nowej grze , wita w sezonie o tytule "strachliwe miasteczko" , jednak zmienia zdanie co do nazywa : Totalna Porażka : Chaos w Mieście . Pierwsi którzy przybyli to : Dawid , Mateusz , Marek w tym momencie dawid wraca się po rzeczy następne osoby wychodzące z autobusu to : Adam , Wiktoria . razem za rączkę wychodzą : Oliwia i Adam.B, potem wychodzi pewna trójka : Hubert , znowu Dawid.K który mówi że nie ma rzeczy oraz Nasza Paczka Boscy następnie idzie sama Kasia i każdego pozdrawia , dziesiąty jest Kamil Łukasz Trent , jako następny jest Ellis.S , trzynastą osobą jest Anna Maria XD Spoczko przedostatnią osobą tego dnia jest Damian.M , a ostatnią osobą jest Kaczor.D następnie Piotr tłumaczy zasady , Wiktoria.F niesłuchała ich ponieważ je znała , oprowadza ich do kibelka zwierzeń , Piotr przypomina Marka sezon i mówi że u niego kibelka nie było , Piotr powiedział że zamawiał ten kibelek specjalnie od Mc'Donalda i tak się kończy pierwszy odcinek a Mateusz zaprosił na podsumowanie swojego sezonu , i tak się zakończył odcinek pierwszy .

Galeria :

Ciekawostki :

Więcej z Fandomu

Losowa wiki