FANDOM

To już jest koniec 1/2
This is the end 1/2
Sezon 4, Odcinek 34
Premiera

Kanada.png od 14 :56 ~ do 19 :06 ~

Premiera Usa.png od 14 :56 ~

do 19 :06 ~

Premiera Poland.png od 14 : 56 ~ 23.08.2016

do 18 : 53 ~ 23.08.2016

Wyzwanie(a) Zawodnicy muszą robić zadanie jednocześnie nie robiąc zadania .
Nagroda(y) Walka w Finale
Zwycięzca(y) 1.Anita.B

2.Bartek.S 3.Klaudia.P.N - Oddaje te miejsce dla Joe TD

Występ(y) Mateusz.G - ( gościnnie )
Wyeliminowany Klaudia.P.N Rezygnacja dla Joe TD
Lista odcinków
poprzedni
"Trudne rozstanie"
następny
"TPWkP: Podsumowanie V :Komu kibicujecie ??"
Finałowa czwórka musi walczyć kto okaże się lepszy ? kto wejdzie do finału i to wygra ?? dowiecie się o tej całej sytuacji w tym odcinku .

Fabuła :

tradycyjnym powitaniem uczestników przez prowadzącego. Prowadzący dodał Mateusza na tzw "Zastępstwo" dla Joego, cokolwiek to miało znaczyć.Piotrek powiedział iż musimy robić zadanie jednocześnie nie robiąc zadania. Później Mateusz rozmawiał z prowadzącym. Potem odezwała się Anita pytając o wyzwanie, Piotrek kazał Matiemu je przypomnieć, a odpowiedział również Joe. Joe następnie powiedział iż Piotrek znowu oszukuje, to ten go wywalił z konwersacji, potem prowadzący powiedział iż trzeba nagrać wideo jak się pije,albo "wytłumaczyć", Anita powiedziała "Albo wylać całą wodę", a Piotr się zgodził, oraz poprosił o dodanie Joego, to on zaczął marudzić na Piotra, który go usunął. Potem Anita wysłała wideo jak wylewa wodę przepraszając za jakość wideo. Potem Anita dodała Joego, który zaczął wysyłać jakieś memy i obrazki. Później odezwał się Bartek dalej jako Karakan, i spytał się o zadanie, Mati powiedziałby "se zobaczył", a joe by robić zadanie jednocześnie go nie robiąc, po kilku minutach Karakan wysłał filmik jak pije wodę i zajął 2-gie miejsce. potem zaczęła się luźna gadanina, później Piotr ogłosił iż Klaudia oraz Joe nie wykonali zadania, a Mateusz wybrał iż to Anita zajmuje miejsce 1, naprawiając relacje z Anitą (Po pewnym konflikcie), następnie ona wywaliła Klaudię, potem była jakaś gadanina kto odpada (Bo eliminacji Klaudii nie zaliczono) to wybrali iż odpada Joe, lecz okazało się iż jednak Klaudia dla Joego zrezygnowała, to Piotrek Klaudii nie przywrócił, oraz usunął gościa - Mateusza.G, i zapowiadział dwa dni wolnego, następnie Prowadzący każdego wywalił i odcinek się skończył.

Ciekawostki :

Galeria :

Więcej z Fandomu

Losowa wiki