FANDOM

To gdzie są te misiaczki ?
Where are the bears?
Sezon 0 , Odcinek 02
Premiera

Kanada.png 09.02.2015

Premiera Usa.png 19.10.2014
Premiera Poland.png 10.02.2015
Wyzwanie Szukanie misiaczków pluszowych jako immunitet do później .
Nagroda/y 2 misiaki
Zwycięzca/y Paweł.S - sprzedał Wiktoria.F za 5 zł .

Kornelia.M

Wyeliminowana/y Piotr.Ch
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Gdzieś , tutaj , badź daleko ??
Następny
Ukochana parada muzyczna

To gdzie są te misiaczki ? (ang. Where are the bears?) to 2. odcinek Najlepszej Wygranej . Zawodnicy muszą się zmierzyć ze swoim pierwszym wyzwaniem .

Fabuła

Odcinek rozpoczyna się gdy Piotr.K opowiada kogo przywitaliśmy na Połoninach . Potem mówi że wyleci już dziś ktoś pierwszy . W następnej części Piotr mówi że Pora zacząć wyzwanie ; Kamil.G , Piotr.Ch , Karolina.M i Marcin.Z nie szukają tych pluszaków Jednak walczą zacięcie pozostali :( Kornelia.M , Wiktoria.F , Marta.B , Paweł.S , oraz Marcin.M ) , Po jakimś czasie znajduje to Paweł.S wysoko na drzewo wtedy pomaga mu Kamil.G wejść na drzewo i dzięki współpracy udaję się pawłowi znaleźć pierwszy Immunitet i pokazuje go piotrowi , Piotr mówi że to ten i zalicza mu ten immunitet . Jednak podłuższym szukaniu gdzie nikomu się nie udaje Piotr.K daje podpowiedź gdzie jest . Jednak okazuję się że jest bardzo blisko Paweł pierwszy wchodzi na drzewo za nim Marcin M jednak Pawłowi spada na dół i chwyta go Kornelia po złapaniu Piotr pyta czy ktoś nie chcę komuś oddać Wiktoria się pyta pawła czy mu nie sprzeda za 5 zł Paweł się zgadza i tak Wiktoria i Kornelia mają misia potem wręcza im kartki i mówi czas na Eliminację . Męski Sojusz zagłosował na Marte czyli : ( Paweł , Kamil , Marcin.M , Marcin.Z ) a na drugą inną osobę głosują dziewczyny (Kornelia.M , Wiktoria.F Marta.B ) Piotr mówi że dziś odpadnie niestety dziewczyna ale Piotr.Ch przypomina że on nie zagłosował i chcę dać szczęście tej dziewczynie dalej i tak odpada Piotr.Ch na którego głosowały te trzy dziewczyny , Marta i Piotr się żegnają gdy Piotr każe Piotrowi już odejść to Marta krzyczy do niego dziękuję a Piotr na końcu mówi : Liczba Płci została wyrównana i tak się kończy odcinek 2 .

Ciekawostki :

  • Jest to ostatni odcinek gdzie Piotr jest zawodnikiem .
  • Jest to pierwszy odcinek gdzie immunitet został komuś sprzedany za prawdziwy Hajs !

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki