FANDOM

15 zawodników walczy nadal dzisiejsze wyzwanie nie należy do najtrudniejszych bo muszą poszukać nazw odcinków z innego pewnego sezonu .

Test umiejętności pamięciowej
{{{tytuł en}}}
Sezon 4.2 , Odcinek 03
Premiera Poland.png 10.09.2016
Wyzwanie Spisywanie wszystkich odcinków z dwóch grup Szkoły Totalnej Porażki i Totalnej Porażki: Szalonego Obozu
Zwycięzca/y Mateusz.G Kamil.K Olaf.S Bartek.S Krystian.G Władysław.K Bartosz TD Maks.S
Wyeliminowana/y Jakub.G
Przewodnik odcinków
Poprzedni
W co grają obozowicze?
Następny
Szukamy herbu Porażki

Fabuła :

Prowadząca przywitała w nowym odcinku powiedziała że mają nic nie mówić , Wtedy Bartek powiedział ok odrobinkę się zdenerwowała i powiedziała powiedziałam nic , a Bartek znowu ok : wtedy Anita ogłosiła wyzwanie : Dziewczyny, Chłopaki, najnowsze zadanie to... Spisywanie wszystkich odcinków z dwóch grup Szkoły Totalnej Porażki i Totalnej Porażki: Szalonego Obozu Anita dodała : Znaczy nie o to chodzi ;) Na przykład każdy jeden spisany odcinek = 1 p. dla zespołu , Czas do... 15:00 lub trochę później . Po chwili Anita powiedziała : Jeśli ktoś zrobi najwięcej, to niewątpliwie, że czeka go nagroda . Anita przed 15 powiedziała : Mam wyniki ;) Tylko dwie osoby zrobiły wyzwanie... i to z chłopaków! Zobaczmy... 5 odcinków Szalonego Obozu :D Szkoły nikt nie przysłał, trudno, sama poszukam :/ Dziewczyny... możecie zabierać się za głosowanie Nagrody w następnym odcinku Przed eliminacją : Maks.S spytał kiedy kolejny odcinek , Anita powiedziała że w weekendy będą odcinki wtedy Anita powiedziała : Lol, mam tylko 1 głos :O No to koniec czasu :( Czekałam 10 minut... Nie zbieram głosów, za chwilę je przeczytam. Jakub.G spytał kim jest Anita odpowiedziała że Gwen . Anita powiedziała że będzie rozdawać wiśnie więc pierwsze osiem poszło dla chłopaków Pierwszą wiśnie dostała Matylda.M następną Dawid.P kolejną Dawid.K czwartą Mariusz.M i powiedziała Anita : że zostały : Norbert.S , Beatris.J oraz Jakub.G piątą otrzymał Norbert.S a ostatnią Beatris.J i po tym Anita dodała : Niestety dziś pozbyliście się kolejnego zawodnika. Dziewczyn jest 6, chłopaków 8. i Anita powiedziała na sam koniec : Jeden z tych, który najlepiej wykonał wyzwanie, dostanie nagrodę, ale to dowiecie się w następnym odcinku.

Galeria :

Ciekawostki :

  • W Polsce nie wiadomo kto wykonał wyzwanie . *wycięta scena , wiadomo że podała 5 nazw i były to dwie osoby , jedna osoba podała jedną nazwę a druga aż 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki