FANDOM

Spokojna, cicha noc
Peaceful, quiet night
Sezon 4, Odcinek 10
Premiera

Kanada.png od :20.06.2016 ~ 18:50 do :21.06.2016 ~ 08:26

Premiera Usa.png od :20.06.2016 ~ 18:50

do :21.06.2016 ~ 08:26

Premiera Poland.png od 06.07.2016 23 : 13

do 12 : 23 07.07.2016

Wyzwanie(a) Zawodnicy muszą napisać kołysankę
Nagroda(y) Bycie w Podium
Zwycięzca(y) 1. Emilia.W

2.Mateusz.G

3.Olaf.S

Wyeliminowany Patryk.L
Lista odcinków
poprzedni
"Pierwszy dzień lata"
następny
"Alfa i Omega"
Noc jest już powoli więc trzeba wymyślić kołysankę , kto wymyślił pierwszy a kto ostatni przeczytasz tu !

Fabuła :

Mateusz mówi że nie ma jeszcze sporu osób , Więc Piotr pyta kogo Mateusz wymawia kilka osób : ( Martynę , Natalię , Kacpra ) . Więc Piotr ich przyprowadził . Mateusz na to że to jeszcze nie wszyscy . Spytał się jakie Natalia ma nazwisko , Prowadzący nie odpowiedział powiedział aby dodać Kacpra i Jimmi-ego bo chcą zrobić burdel Piotr z oburzeniem odpowiedział Aha . Przyszła Anita i spytała kiedy można spodziewać się zadania Anita poprosiła Mateusza by dał jej link do wiki ale mateusz nie zrozumiał więc Piotr poprosił za nią . Wtedy wbiła Natalia i spytała ; MOZECIE MNIE TU DO JASNEJ CHOLERY NIE DODAWAC? Piotr zaprzeczył , ona mu kazała spieprzać Wtedy wtrąciła się Anita i spytała :Nie możesz zrezygnować? Wtedy nie będą cię dodawać >_> a Natalia na to że w dupie ma tą ofertę i żegna . Piotr odpowiedział że na razie z odpadniętych najlepiej mają Klaudia i Michał . Przyszła Kamila i spytała jakie jest wyzwanie powiedziano że zajęła 9 miejsce poprzednio info od Mateusza wtedy Mateusza zaczęli śpiewać HERA KOKA HASZ LSD , Jimmy zaczął śpiewać razem z nimi Jimmy wypowiedział te słowa : ja w sezonie jestem tu i co robie na wiki nwm tez kto mnie dodal glupi ten ktos jest Anita spytała czym się różni Kumpel od Przyjaciela . Mateusz odpowiedział Anicie że:kumplowi nie zdradzisz tajemnicy a przyjacielowi tak . wtedy Jimmy zeznał że : Lubi Narkotyki . Wiktoria pokazała zdjęcie swojego SWEGU ! Anita powiedziała : Moi rodzice byli tak dla mnie bardzo kochani jak Tom . Piotr zdradził o swoim bracie i jego dziewczynie . Mateusz poszedł coś zjeść a Piotr odpowiedział że nie wie ile nagrywa jego brat. Mateusz wspomina jak kłócił się z Olafem w finale i po finale Mateusz wspomina o Edku.G jego kotkach ^_^ :D Piotr ogłosił że trzeba napisać kołysankę pierwsza była :  aa aa będą między sobą rywalizowały o duncana o duncana będą też walczyły ponownie o milion te dzieci które nie wierzą w nie będą miały źle aa aa Courtney i Gwen aa aa będą rywalizowały Tekst : Emilcia Widła ~ Leshawna a Drugi zaś Mateusz.G Kolysanka idz juz spac wie juz o tym Anita wiec ty tez idz juz spać popiera nas Norbert S nawet mowi tooooooo kochanie spi no spij bo cie zabije Kacper Po aa kotki dwa Karina i Edek z kolei to Olaf.S był trzeci : Śpij mój drogi, śpij. Jagoda J. O tobie śni.. Śpij dla Anity Czasem Bo Dla Matiego będziesz bratem. Więc spij czwarty był Joe , piąty zaś Bartek bo miał urodziny , nie ogłosił tego , piotr to powiedział . szósta była Anitka : Ok Śpij, kurwo śpij xD Nie no, inaczej :) Byłaś kiedyś przepiękną księżniczką Na zamku lub na planie Próbowałaś być znośną antagonistką Lub ten punk miał na ciebie zły wpływ Ref. Zaśnij i staraj się dotrzec Że ludzie jak Ty potrafią być dobrzy , Nie musisz się bić z gotką, odpowiadać pięknotkom... Ludzie są tacy dobrzy jak Ty Są prawnikami i mają otwarte serca z duszami Po prostu bądź jak oni - niech nic cię nie rozprasza. Zaśnij dziś w marzeniach, nie w niezliczonych cierpieniach Dzisiaj śpij, marz i śnij. zostały wymienione osoby które zajmują które miejsce , Ucieszona Emilia wywala Leśniaka .

Ciekawostki : 

  • Praca Joe TD nie została pokazana w Polsce :( brak spolszczenia . :(

Galeria :

Więcej z Fandomu

Losowa wiki