FANDOM

BRAK TRANSMISJI W POLCE !!
Ten artykuł/sekcja jest ukończony bądź podoba się Headminowi i myśli HeadAdmin że to skończone / na tymczasowo bądź całkowicie .
Powrót
The Return
Sezon 5 , Odcinek 0
Premiera

Kanada 07.07.2017

Premiera Usa 10.07.2017
Premiera Poland 16.08.2017
Wyzwanie Brak
Nawiązanie do wyzwania Na podróż czas
Nagroda/y + 2 nietykalności do odcinka 2
Zwycięzca/y Justyna.T
Wyeliminowana/y Brak
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Nagroda? Na nią to trzeba zasłużyć! (Totalna Porażka: Starcie Obozowiczów)
Następny
Tak to się zaczęło.....

 Piotr.K powiedział że to zakazany odcinek bo za dużo w nim przemocy . 

Fabuła :

Piotr przywitał widzów i zawodników powiedział że to już jakby 5 sezon , powiedział że nie poznał uczestników z 4.2 ale pewnie co niektórzy mu podpisali jak widział to w TV wszyscy zawodnicy byli na molo cała 20 ( Klaudia.P.N , Marcin.M , Anita.B , Bartek.S ,Damis Dada , Jagoda.J Krystian.G Mariusz.M , Wiktoria.F Norbert.S Olaf.S i Mateusz.P  , Dawid.Ł  Justyna.T Nasza Paczka Boscy Mateusz.G Kacper.T Barbara.S Kocham.Ś Rezigiusz YT ) Piotr.K kazał im porozmawiać o byle czym że ci nowi z 4.2 mogą z nim Mateusz.G wrzucił Justynę do wody i powiedział że to zemsta za usunięcie mu FB Anita.B ironicznie powiedziała " A wy wiecie że włamuje się notorycznie wszystkim na konta? " Damis krzyknął powiedział że nie jest uczestnikiem i próbował odpłynąć Wiktoria.F powiedziała byśmy zrozumieli a Anita.B że czyli Danus odpada pierwszy , Piotr.K zaprzeczył Dawid.Ł spytał " OMG, TO NAPRAWDĘ NIE MOGŁP ODBYĆ SIĘ BEZ TEJ IDIOTKI? " wtedy Anita.B Tak naprawdę to miałeś mieć zakaz na uczestnictwo w tym programie 😀 Anita.B spytała czemu są : Co znaczą te obraźliwe piosenki na mój i Kuczaika temat? a Dawid.Ł Boże te wszystkie piosenki zajmują najlepsze miejsca w Billboard Hot 100 💜 Justyna.T powiedziała że jest zmęczona idzie spać . Piotr.K kazał jej zmienić regulamin bo jedyny co dostał to że prowadzący ma rację . Justyna.T powiedziała że Kaczor.D i ponoć nazywał się : Emanuel Wariat Piotr.K zaczął temat : " niech każdy opowie o swoim ulubionym sezonie z tych co były Dawid zaczyna " on odpowiedział że Chu*owy i nie poleca Piotr.K powiedział widzimy się po przerwie .

Ciekawostki :

  • Jest to kolejny odcinek zakazany . poprzedni ( Na podróż czas ) - 3 sezon  
  • Kaczor.D ponoć umarł w 2016 roku 10 października ~ Emanuel Wariat

Galeria :