FANDOM

Poczuj ten ból
Feel the pain
Sezon 4, Odcinek 05
Premiera

Kanada.png od : 16.06.2016 ~ 12 : 30 do : 17.06.2016 ~ 9 : 30

Premiera Usa.png od : 16.06.2016 ~ 12 : 30

do : 17.06.2016 ~ 9 : 30

Premiera Poland.png od 2.07.2016 23 : 12

do 3.07.2016 20 ; 06

Wyzwanie(a) zawodnicy muszą wyzwać jak najwięcej zawodników na solo np :wyzywam cię Emilia.W (Leshawna) na Solo
Nagroda(y) Bycie w podium
Zwycięzca(y) '1.'JoeTD

2.Mateusz

3.Kamila.S

Wyeliminowany Michał.K
Lista odcinków
poprzedni
"Ekonomiczny Bunt"
następny
"Jeden zdrajca"
Dwudziestu pięciu zawodników będą toczyć między sobą solo nie a tak serio będą tylko tak do siebie kto pierwszy wypowie wszystkich zawodników ten wygrywa :)

Fabuła :

Piotr mówi o wyzwaniu czyli że muszą wyzywać się na solo Olaf myśli że ma ich namawiać na solo więc woła Jagode , Kamile i Wiktorie i Matiego , Potem Mati zaczął wyzywac na Solo Barbarę , Joego i Piotr mówi że on źle robi a on mówi że robi tak samo jak Olaf a Piotr że Olaf też źle robi i Piotr powiedział jak to ma byc poprawnie : czyli tak np : Barbara solo Laurie . więc Mateusz powtarza okazuje się że tylko aktywnie przy piotrze stało 5 osób i wtedy Mateusz i Piotr zwołują resztę głównie Mateusz Wtedy Emila śmiała się z Kamili Mateusz myślał że jest dwóch michałów ale Joe zaprzeczył że jest tylko jeden , Joe wolał wyzywać po angielsku na solo : I will crash you, Bartek.M Cody , zaczął tak powtarzać potem I will crash you, Emilia.W Leshawna potem Mateusza , Norberta , Olafa , Wiktorie , Victorie , Barbare , Bartków , Kacpra Kamila Kamila Klaudie . Przez chwilę Joe nie wiedział kto jest 25 osobą okazał się to prowadzący jak Wygrał Joe to spytał się Mateusza czy nie stac go na własny tekst ale on odpowiedział nie mówić ze nie można wiec robić mozna Mateusz powiedział że nie liczy na miejsca podiumowe bo będzie hojny i da szansę innym chyba że w finale to nie Mateusz powiedział że wie kto będzie prowadził następne sezony potem były wspomnienia z drugiego sezonu ; Tajny Sojusz bez matiego Kamila dostała trzecie miejsce bo Mateusz jej podarował bo odpowiedział na Piotra pytanie . Potem Piotr rozmawiał z Klaudią o jej zwierzatkach ona opowiedziała mu o Mustafie Potem zaczęła się rywalizacja o Honor Wiktorii i Bartka który przeprosił że nic nie mówił ale nie mógł Wika dostała 5 minutową karę za wspomnie osób które odpadły , potem jednak zajęła 4 miejsce bo nie wiedział Bartek kogo jeszcze nie powiedział potem bartek zgadł o kogo chodzi i dostał miejsce 5 Potem Olaf dostał karę ale jego kara minęła i dostał miejsce 6 Norbert chciał robić wyzwanie ale Piotr powiedział że to już koniec Piotr powiedział że będą grali w kłamczucha następnym razem , i tak zakończył się odcinek .

Ciekawostki : 

Galeria : 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki