FANDOM

Piotr.Ch
0 Sezon :

Brak

Piotr
Postać Piotr
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Blond - rzeczywistość

Brązowe - Postać

Kolor oczu Niebieskie - Rzeczywistość

Czarne - Postać

Miejsce NW: 9
Eliminacja'
NW:To gdzie są te misiaczki ?
Przyczyna eliminacji Remis - Rezygnacja* (Poświęcenie się dla innej osoby)
liczba odcinków 2 - NW:
Przyjaciele Marcin.M
Przezwiska Piotrek , Pączek
Dubbing Piotr Chwiałkowski - Piotr
PIotr.Ch jest uczestnikiem Najlepszej Wygrany 
Ten artykuł/sekcja jest ukończony bądź podoba się Headminowi i myśli HeadAdmin że to skończone / na tymczasowo bądź całkowicie .

Osobowość :

Przed Totalną Porażką : 

Ciężko cokolwiek powiedzieć na temat jego charakteru, lecz można stwierdzić, że potrzebuje paczkę kumpli, ale nie zraża się tym, co mówią na jego temat. Dowodem na to są jego ostatnie słowa w programie (miło było was poznać) , Bądź wyznanie w pierwszym odcinku że bierze udział tylko po to by pozdobywać nowe relacje .

Przed Totalną Porażką : 

Gdzieś , tutaj , badź daleko ?? -

Podczas odcinka możemy go zobaczyć jak idzie z Marcinem , Karoliną , On się nie wita z resztą grupy tylko się oddala , On nie należał ani do Męskiego Sojuszu ani do Damskiego . Wypowiada się tylko że nie chcę wygrać , zależy mu tylko na nowych relacjach z innymi .

To gdzie są te misiaczki ? -

Nie wykonuje zadania , Odpoczywa wraz z kilkoma innymi zawodnikami , Chwile nawiązuję konakt z tą resztą ale potem nic już nie gada ani nic komentuje . Po zakończonym wyzwaniu gdy chłopacy go namówili na zagłosowa nie Marty odmówił ,Gdy Piotr przeczytał go i Martę jako osoby zagrożone to nie wyrażał emocji strachu ani nic , ale przypomina mu się że nie zagłosował a Piotr mówi że za późno więc Piotr czyta kto odpada "Marta" ale on się dla niej poświęcił i tak marta dzięki niemu została w grze . Nawet mu nie dziękując .

I Podsumowanie : Rastaman kontra Karolinka -

Podczas tego podsumowania prowadzący pyta ich o różne pytania , Oni na nie odpowiadają . - Pytania i odpowiedzi Są TU ! Powiedział że życzy szczęścia Marcinowi , Korneli i Marcie bo to dla niej zrezygnował że by ona dalej grała .

Występ :

Najlepsza Wygrana

Ciekawostki :

  • Ma najniższą liczbę odcinków (28.05.2015) .

Informacje :

Wyeliminowany z Najlepszej Wygranej
Wcześniej Odcinek Kolejny
Brak To gdzie są te misiaczki ? Karolina.M

Galeria :

Brak wykonanych prac chyba że Quiz . - W podsumowaniu :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki