FANDOM

Marta jest zwykłą miłą dziewczyną mimo małej która lubi postawić na swoim mimo takiej woli że nie potrzebowała dążyć sukcesu to miała kilka relacji :

Najlepsza Wygrana

Kamil.G

Marta i Kamil to takie towarzystwo gdzie się jedno do końca lubi a drugie odczuwa coś innego Kamil.G nie jednokrotnie zagłosował na Martę bo mu kazali chłopacy .

Karolina.M

Marta i Karolina to brak relacji w sezonie a tak po za to wie że jest starszą siostrą Kornelii

Kornelia.M

Jest to przyjaźń : Najlepszych Przyjaciółek spędzają w sezonie dużo czasu ze sobą nawet przybyły razem na początek sezonu z Wiktorią , założyły sojusz : Staszny Groźny Sojusz niestety nie miały zbyt dużo czasu by się na cieszyć z sezonu bo Marta została w 5 wyeliminowana przez chłopaków , Marta wspomagała Kornelię w odcinku 3 .

Marcin.M

W sezonie nie mają ze sobą za dużo relacji bo Marcin się słucha sojuszu Męskiego .

Marcin.Z

Piotr.Ch

Piotr jako jedyny z chłopaków nie należał do ich sojuszu , bo nie chciał mieć sojuszu , bo dokładnie nie wiedział o co w tym chodzi więc bardzo polubił ten przeciwny sojusz , aż w 2 odcinku podczas ceremonii a wyborem kto odpadnie Piotr rezygnuje dla Marty aby Marta nie odpadła , Marta mu dziękuję za to że poświęcił się dla niej .

Piotr.K

Ta przyjaźń między prowadzącym a Martą jest widoczna w odcinku 2 , kiedy Piotr nie ma nic przeciwko kiedy Piotr rezygnuję dla marty , On również kazał jej brać udział w odcinku trzecim bo wyleci więc Piotrowi się udaję namówić Martę . W odcinku 5 mówi że żal że Marta musi wylecieć no ale trudno

Paweł.S

Jest to Konflikt sezonowy bo Pawłowi zależało by Marta wyleciała jako pierwsza , Ale krzyżuje jego Plany Piotr dla Marty a Potem Prowadzący kiedy mówi o niby z fałszowanych głosach jednak mu się udaje podczas odcinka 5 ale nie spodziewał się że kolejny wyleci Marcin , Jest to jakby Konflikt Kapitanów Sojuszy.

Wiktoria.F

Są to kuzynki które się przyjaźnią żadnej z nich nie należy na wygranej należały do tego samego sojuszu wraz z Kornelią miały różne plany kogo wywalić ale niestety Marta odpadła za szybko . w Odcinku III Podsumowanie : Zbliża się finał Marta kibicuje Wiktorii aby wygrała sezon .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki