FANDOM

Bitwa Babsko-Chłopska:To moja drużyna? *1
Battle hags-Peasants:This is my team? *1
Sezon 4, Odcinek 01
Premiera

Kanada.png 12.06.2016 ~ 21 : 15 13.06.2016 ~ 15 : 45

Premiera Usa.png 12.06.2016 ~ 20 : 00

13.06.2016 ~ 16 : 00

Premiera Poland.png 21.06.2016 ~ 22 : 00

22.06.2016 ~ 15 : 25

Wyzwanie(a) Przywitanie się z osobami z sezonu co najmniej musi

być 5 wyrazów

Nagroda(y) Bycie w Podium :
Zwycięzca(y) 1.Joe TD

2.Michał.K

3.Martyna.B

Występ(y) Kamila.S - ( Gościnnie )
Wyeliminowany Rezygnacja : Przemysław.M
Lista odcinków
poprzedni
"Brak"
następny
"Bitwa Babsko-Chłopska: To moja drużyna? *2"

Dwudziestu siedmiu zawodników przybyło do sezonu w tym 15 nowych .Dowiedzieli się że w tym odcinku że będą nie będzię podziału na drużyny  zapoznają się z zasadami programu Wkrótce Prowadzący przedstawia im pierwsze wyzwanie .

Fabuła :

Piotr wita i zaprasza na Sezon , Kornelia mu odpowiada że żegna piotr powiedział że ma nie odchodzić bo mówiła że będzię i ma świadka koronnego , W tym samym czasie Emilia denerwuje się że znowu będzię dużo rozmów , Piotr informuje Wiktorię że ucieka jej koleżanka i piotr ją znowu powstrzymuje od ucieczki Kornelia woła że nie chcę tu być i uciekła piotr powiedział że da ją w nocy tu Piotr ostrzega że to będzie najtrudniejszy sezon Martyna się w tym czasie pyta o co chodzi w takich sezonach , Martyna mówi że kolega ja zgłosił i jest tylko dla kolegi kacpra prowadzący napisał że on też zmusza ale koleżankę podczas rozmowy ktoś do Piotra zdzwoni okazuję się że to był Kacper Piotr patrzy się na kacpra i mówi " Fajnie się rozmawiało " on mówi Sorry niechcąco wtedy Mateusz.G pyta czy coś go ominęło i się żegna Piotr potem mówi ze ta postać jest zajęta zaczyna się kłótnia o postacie później zaczyna tłumaczyć coś o demokracji Martyna ale Martyna na końcu pyta o co w tym chodzi piotr mówi aby Obejrzała Wariacki Wyścig Kamila grozi prowadzącemu wpierdo****** z uśmiechem na twarzy Martyna mówi do kacpra już wiem czemu jesteś taki dziwny Martyna potem gada że boi się że odpadnie pierwsza ale prowadzący mówi że dziś nikt nie odpada pytała się czy trzeba obejrzeć ten odcinek piotr odpowiedział że nie trzeba zaczęła gadać że sztywno tu Martyna powiedziała że czuję że wszystkich wkurza a Kamila Dlaczego potem kłóci się że są i nie są razem Kacper i Martyna wtedy Bartek mówi znowu dużo wiadomości Kacper mówi że prowadzący niech wywali kornelię bo jej nikt nie lubi następnie poprosił o ustanowienie kolorów w notesiku , było wiele propozycji a zostało na tym że : I miejsce - czarny zielony drugie miejsce a trzecie miejsce to kolor czerwony a przedostatnie bądź ostatnie kolorem różowym w notesiku . Piotr chciał aby pokazała się ta pinda ale ona nie wbiła potem zeznano że chodziło o barbarę Santanę Piotr pokazał im tabelę ale marta i Michał jej nie zrozumieli jagoda ją ogarnęła Piotr kazał im przed przerwą mówić dużo literek A jagoda nie wiedziała czemu A wtedy ujawnił się przemek mówiąc o rezygnacji na priv i kazał im ogarnąć dupę Marta Jagoda i potem Martyna i Bartek.M zaczęli coraz bardziej pisać aa kacper zaczął krzyczeć bardzo wiele a że nie mógł przestać a aż nagla stwierdziła Kamila mój telefon zmienił sie w wibrator Piotr zażartował że Jagoda pierwsze miejsce kacper krzycząc aa spytał jak tooo zadanie to było takie że Piotr kazał im się przywitać potem piotr powiedział że nie liczy się estetyczna praca martyna na to że nie rozumie zadania a Joe odpowiedział : Cześć, jak wam minął dzień ludzie? spytał czy pasuje Piotr odpowiedział tak ale nie wziął kolorowego długopisu potem powiedział Michał.K że Cześć cześć pozdrawiam was cześć potem Martyna napisała : Cześc witam was wszystkich kochani piotr kazał im iść do sfery luzu ale się poprawił na strefę luzu bo Joe powiedział że popełnił błąd Jagoda jako czwarta : Witam serdecznie moich kolegów!!!I koleżanki <3 a prowadzący na to Jagoda dziś się nie zadowoli medalem Marta napisała Witam wszystkich i oraz Jagodę jako piąta Martyna spytała czy to pierwsza konkurencja piotr że tak 6 Bartek który napisał : Witam, pozdrawiam i dobrej nocy :p potem barbara santana 7 Witaj-Zyjesz jako wiezien w swiecie Ego.Za kopula nieba jest Twoj dom....----....---- marta narzekała że dużo rozmów a kazał się jej wyciszyć Bartłomiej wtedy wyskoczył kacper z Aaaaa Kamila się bała ( chyba ) barbara cały czas powtarzała swoje przywitanie Piotr nie wiedział czy Kacper czy wykonał zadanie więc nałożył mu karę na 10 minut a Piotr przypomniał barbarze że witamy się tylko raz Barbara cały czas powtarzała Martyna i Kacper odeszli gdzieś ale piotr ich dodał Marta pisała by nie dodawać więc piotr jej nie dodawał aż do drugiego odcinka Piotr napisał że narazie wykonało tylko 7 osób i cieńko i żal mu się zrobiło :P wtedy kacper zaczął znowu pisać aaa napisał że to było silniejsze od jego i nie mógł przestać więc Mateusz R napisał Elo elo 3 2 hamburgery Piotr powiedział że nie zaliczy mu dopóki nie minie 23 : 40 przepraszał że już tak nie będzie ale piotr powiedział że poczeka x2 tyle jak się nie uspokoi i mówił tez kacper że byłby pierwszy gdyby nie te aaa Martyna najpierw z niego się śmiała ale potem zrobiło jej sie żal Jagoda i Mati.R i michał się z niego śmiali kores była 10 a 11 kacper to było słowo kores : Ale ja nie chcę w tym uczestniczyć zrozumcie !!!! Piotr ustanowił pseudnonimy Cody powiedział że na karteczce jest źle napisane Alejandro wtedy Anita przywitała się jako 12 : Cześć, co tam u Ciebie? Jak tam spędzasz dzień? Jaka panuje u ciebie pogoda? Jaki kolor uwielbiasz najbardziej? ^^ oraz dodała : Jak wiadomo, moda jest super. Tylko szkoda, że co raz to więcej naszych szykownych gwiazdeczek ubiera się na fioletowo, ugh, nienawidzę tego koloru! ósmę zajął mateusz.R potem 13 przywitał się Norbert : Witajcie, jestem Emma :) Miło mi was wszystkich poznać, szkoda akurat, że bez Noah i Kitty, ale będę liczyła na świetną zabawę Bartek wykonał jako 14 Witam, tu Alejandro, wypierdolę was z programu, dawać mi ten milion, mam nadzieję,że będziecie mi posłuszni ^^ Bartek i Kacper.Po zaczęli się kłócić bo pokazywał dziwne zdjęcia wika przywitała się ale przed tym pokłóciła się lekko z prowadzącym napisała tak : cześć witaj hej co tam piotr odpowiedział po 20 próbach a ona na to nie prawda bo po dwóch mateusz piszę że rezygnuje wtedy zaczął psuć rozmowę Matuesz.P a prowadzący na koniec w myślach powiedział " ciąg dalszy nastąpi ".

Ciekawostki :

  • Zostało nie przetłumaczona rozmowa Martyny i Kamili dokładnie te " Why "
  • Pierw w tym odcinku miały być dwie rezygnację ale zaszło tak że była tylko jedna Przemysława
  • Ciąg dalsza kto które miejsca pozajmował z okazji pierwszego odcinka jest opisana w drugim odcinku .

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki